Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Подашевська Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Подашевська Т. Л. 
Технології позиціонування суб’єктів комунікативної діяльності в суспільстві: історіографія проблеми [Електронний ресурс] / Т. Л. Подашевська // Держава та регіони. Сер. : Гуманітарні науки. - 2013. - № 4. - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2013_4_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.043 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Подашевська Т. Л. 
Іміджмейкерство як ефективний інструмент розв’язання політичних завдань [Електронний ресурс] / Т. Л. Подашевська // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 204-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_42
Розкрито особливості іміджу політика, умови його формування. За результатами дослідження встановлено, що у формуванні ефективного іміджу політичної партії особливу роль відіграють такі соціальні очікування: стабільність, позитивні зрушення в соціально-економічному житті суспільства, визначеність майбутнього.
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.25 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Подашевська Т. Л. 
Особливості застосування соціально-комунікаційних технологій суб'єктів політичної діяльності [Електронний ресурс] / Т. Л. Подашевська // Психолінгвістика. - 2014. - Вип. 16. - С. 309-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2014_16_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.208 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Подашевська Т. Л. 
Соціально-політичні технології в мас-медіа [Електронний ресурс] / Т. Л. Подашевська // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 3. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_3_6
Розкрито роль засобів масової інформації у формуванні "нової комунікативної реальності" шляхом поширення соціально-політичних технологій суб'єктів комунікативної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.999 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Подашевська Т. Л. 
Технології впливу на позиціонування політичних суб'єктів в умовах політичної маркетизації [Електронний ресурс] / Т. Л. Подашевська // Питання культурології. - 2013. - Вип. 29. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pkl_2013_29_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 199.938 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Подашевська Т. Л. 
Соціально-політичні технології у ЗМІ [Електронний ресурс] / Т. Л. Подашевська // Діалог: медіа-студії. - 2014. - Вип. 18-19. - С. 417-425. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2014_18-19_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 111.604 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського